Tendintele in materie de cadouri personalizate pentru campanii de succes in anul 2019

Tendintele in materie de cadouri personalizate pentru campanii de succes in anul 2019

Toata lumea adora sa primeasca si sa ofere cadouri personalizate. Iar acest lucru nu este doar o simpla concluzie ci este un adevar. Insa, atunci cand vine vorba despre mediul de afaceri unde concurenta este mai acerba, in momentul lansarii unei campanii de marketing, creatorul acestora trebuie sa aiba cele mai inspirate idei. Impreuna cu dezvoltarea industriei produselor promotionale, a venit si raspunsul specialistilor in ceea ce priveste crearea unor campanii de promovare de succes prin oferirea unor cadouri personalizate. Dar pentru a mentine o afacere in centrul atentiei este nevoie sa te mentii la curent cu tendintele din acest an in materie de cadouri personalizate astfel incat sa poti crea cele mai ingenioase si atractive campanii de promovare. Cadourile personalizate reprezinta o modalitate foarte buna pentru a mentine activ interesul clientilor tai, sa atragi noi clienti dar si sa mentii relatiile de business. In momentul in care se creeaza campanii de promovare cu ajutorul unor cadouri personalizate este important sa se analizeze care sunt tendintele pentru a putea sa selectezi nu numai ceva potrivit dar si cel mai eficient produs astfel incat sa te incadrezi intr-un buget prestabilit.

Influenta cadourilor personalizate asupra obiectivelor de marketing ale unei companii

In acest punct al analizei elaborate asupra eficientei produselor promotionale in diferite etape ale campaniilor de marketing este important sa determini care dintre aceste produse au functionat si care nu. Pe baza acestui raspuns vei stabili si obiectivul campaniilor viitoare in care vei utiliza cadouri personalizate. De asemenea, trebuie sa vezi cat de bine au rezonat produsele promotionale cu publicul tinta, daca imaginea brand-ului tau s-a imbunatatit si daca strategia ta de call to action a functionat.

Analiza eficientei cadourilor personalizate

In etapa de planificare este important sa determini care sunt beneficiile obtinute pentru afacerea ta in momentul in care oferi niste cadouri personalizate. Pentru a determina cat de eficient este un cadou personalizat si care este impactul asupra publicului tinta, exista cateva metode care necesita putin timp pentru a putea fi puse in aplicare si sa se vada niste rezultate la final. Printarea unui hashtag pe design-ul propus, printarea unei adrese web, imprimarea unui QR code, personalizarea cu o eticheta NFC reprezinta toate modalitati prin care se pot obtine rezultate in timp. Insa, acestea sunt tactici care nu sunt foarte des utilizate de antreprenori intrucat majoritatea prefera sa foloseasca doar numele si logo-ul companiei si eventual, un slogan pentru produsele promotionale. Totusi, daca doresti sa te diferentiezi fata de alte brand-uri este recomandat sa folosesti si aceste modalitati de personalizare.

Cele mai bune produse pentru cadouri personalizate

In continuare, vei putea sa gasesti cele mai potrivite produse pentru realizarea campaniilor de promovare pentru anul acesta. Unele dintre ele se adreseaza unui buget mai consistent iar altele unui buget in care sa te poti incadra cu usurinta dar la final vei avea parte de cele mai eficiente si creative campanii.

cadouri personalizateCadouri personalizate inspirate din tehnologie

Tehnologia e cheia succesului in acest an iar accesoriile wireless sunt un must have. Tehnologia a inceput sa fie din ce in ce mai mult integrata in categoria produselor promotionale inca din 2014. Acum doi ani, s-au concentrat pe accesorii precum baterii externe iar usor usor popularitatea acestora a crescut in mod vizibil. In special optiunile de incarcare wireless sunt pregatite sa energizeze lumea marketing-ului. Oamenii vor sa fie conectati indiferent daca este zi sau noapte iar o baterie externa cu siguranta ii va ajuta sa isi duca la indeplinire aceasta misiune. In ultima perioada s-a remarcat ca se utilizeaza foarte mult si bratari fitness intrucat societatea a inceput sa devina din ce in ce mai preocupata de starea de sanatate proprie. desi este foarte tentant sa oferi cadouri personalizate precum cele mentionate nu sunt intotdeauna accesibile ca pret, dar salvarea ta poate sa fie sa alegi niste produse care sa se inspire din tehnologie si astfel costurile de realizare a materialelor promotionale sa scada substantial.

cadouri personalizateProduse promotionale eco friendly

Sustenabilitatea si preocuparea fata de mediul inconjurator devine un fel de a doua natura pentru foarte multi oameni. In momentul in care creezi campanii de promovare sau doresti sa oferi cadouri personalizate in diferite ocazii este bine sa te asiguri daca in randul clientilor tai se afla si astfel de persoane. Din acest motiv este bine sa incluzi in campaniile tale promotionale astfel de produse si nu doar pentru ca oamenii au aceasta preocupare ci si pentru ca aduce un aport important la imaginea ta.

cadouri personalizateCadouri personalizate nostalgice

Mai ales daca doresti sa initiezi o campanie de promovare care sa declanseze emotii persoanelor care le primesc atunci obiectele cu un caracter nostalgic pot sa iti ofere aceste avantaje. Lucrurile care le aduc aminte de copilarie precum un joc de sah pentru ca se juca mult cu tatal sau, domino pentru ca aduce aminte de serile petrecute cu prietenii in timpul studentiei si multe alte astfel de obiecte pot sa iti ofere posibilitatea sa creezi niste campanii care sa le starneasca emotii si sa simta un oarecare atasament fata de brand-ul tau.

cadori personalizateCadouri personalizate care se adreseaza stilului vestimentar

Nu mai este un secret de foarte mult timp ce putere pot sa aiba niste simple tricouri personalizate asupra promovarii unui brand. Practic, purtarea lor ii transforma pe angajati dar si pe clienti in adevarate instrumente de promovare mobile. Tricourile personalizate reprezinta cel mai de incredere produs promotional si sunt utilizate de toate companiile. Fie ca sunt imprimate pe ele mesaje promotionale, un logo sau un slogan, articolele vestimentare raman in trend in continuare in ceea ce priveste promovarea imaginii unei companii si nu numai. Produsele promotionale de calitate ajuta companiile sa devina mai puternice. Un nume cunoscut ii ajuta pe clienti sa fie mai multumiti de produsul promotional oferit cadou si, implicit vor aprecia mai mult brand-ul respectiv. Tricourile nu sunt singurele piese vestimentare care se personalizeaza. In afara de acestea mai pot fi veste, geci, hanorace, pantaloni, camasi, cravate, manusi si multe altele. Cu siguranta, daca ai un magazin cu haine atunci un astfel de cadou promotional va fi apreciat de fiecare client al tau care iti calca pragul sau iti acceseaza site-ul si face cumparaturi.

Utilitatea cadourilor personalizate un trend valabil si anul acesta

Oamenii adora sa primeasca diverse lucruri, motiv pentru care au in casele lor o multime de obiecte asadar nu te aventura in a le oferi un alt obiect inutil peste care sa se depuna praful si la final sa ajunga la gunoi. Cand alegi obiectele pe care sa le folosesti drept cadouri personalizate trebuie sa te gandesti sa fie utile pe termen cat mai lung. Si, nu trebuie sa te gandesti numai la clientii actuali ci si la prospecti. Si anul acesta recipientele pentru consumarea bauturilor precum termosurile sau canile raman in trend. Cele mai cautate modele sunt cele in culori puternice care atrag atentia sau cele in culori metalice care simbolizeaza puterea si rezistenta. In plus, oamenii isi optimizeaza in permanenta spatiul de lucru si isi doresc sa primeasca articole personalizate precum niste agende care sa ii ajute sa ia notite. Asadar, in afara de calitatea ridicata a produselor pe care le primesc in scop promotional, acestea trebuie sa fie si utile. Caracterul util este si o modalitate prin care poti sa te asiguri ca sunt folosite si nu vor sta aruncate in cel mai intunecat colt al sertarului ca mai apoi sa ajunga la gunoi.

Tendinte aparute in lumea marketing-ului modern si influenta lor pe piata

In ultima vreme s-au conturat si o serie de tendinte care incep sa devina din ce in ce mai accentuate. Sunt niste tendinte de care trebuie sa tii cont atunci cand iti creezi campaniile de promovare si intentionezi sa oferi si niste cadouri personalizate ca parte a strategiei tale. Urmarirea tendintelor te ajuta sa determini mai usor ce isi doresc clientii tai la momentul actual. Desigur, si cercetarea de piata functioneaza tot in acest scop dar, mai ales daca afacerea ta este intr-un domeniu cu o competitie ridicata atunci ai nevoie de niste strategii bine puse la punct si care te pot ridica deaspura mediului concurential. Asadar, sa vedem mai exact despre ce este vorba si cum poti sa profiti de pe urma acesto

Milenialii un element cheie in crearea campaniilor de marketing

Generatia milenialilor va deveni un element cheie in procesul de luare a deciziilor la nivelul organizatiilor avand o influenta directa in vanzarile business to business. Aceasta este o generatie care apreciaza tot ceea ce este nou si creativ asadar, este foarte important ca aceste mici cadouri personalizate sa fie unele care sa nu plictiseasca, sa fie mereu ceva nou si surprinzator. Trebuie retinut si faptul ca generatia milenialilor este cea a creatorilor care isi impartasesc parerile pe canale cat mai extinse. Ei se pastreaza in permanenta conectacti cu tot ceea ce le place si nu ezita sa isi exprime opiniile. Produsele alese pentru a fi oferite drept cadouri personalizate trebuie alese astfel incat sa spuna ceva despre brand-ul promovat, sa transmita mesajul intr-un mod cat mai creativ si atractiv.  Tocmai de aceea, este esential sa se faca o cercetare amanuntita inainte de a te avanta sa cumperi produse promotionale si sa ajungi la concluzia ca nu au avut nici un efect. Milenialii sunt in permanenta conectati la tot ceea ce este nou si sunt la curent cu noile tendinte, motiv pentru care, in calitate de antreprenor trebuie sa faci si tu acest lucru. Si, cu atat mai mult, daca segmentul pe care doresti sa il atragi pe lista ta de clienti este formata din tineri. Milenialii doresc sa aiba o legatura puternica cu brand-urile pe care le achizitioneaza intrucat acestea ii definesc pe fiecare in parte, reflectand stilurile lor de viata, personalitatea, valorile insusite, apartenenta la un grup si asa mai departe. Cu siguranta si oferirea de cadouri personalizate de catre brand-urile pe care le apreciaza trebuie sa fie atat pe masura imaginii reprezentate cat si inovatoare.

Produsele cu valoare mare genereaza rezultate mai bune

Ca metoda de advertising, produsele promotionale continua sa fie foarte eficiente din punct de vedere al costurilor generate. Mai ales daca ai un brand puternic atunci nu te limita in a alege produse promotionale cu o valoare mica sau inferioare din punct de vedere calitativ ci mizeaza mai mult pe obiecte premium care pot sa genereze rezultate mai bune. Obiectele personalizate incep sa castige din ce in ce mai multa popularitate iar acest lucru duce la construirea unei relatii benefice intre companie si client. Majoritatea celor care cumpara produse promotionale considera ca acestea ajuta foarte mult in atingerea acestor obiective. Motivele pentru care ar trebui sa folosesti cadouri personalizate care sa te ajute sa iti indeplinesti obiectivele sunt destul de multe insa, noi le vom enumera pe cele mai semnificative dintre acestea:
  •  Cresterea brand awareness
  •  Utilizarea produselor promotionale este o practica mai putin costisitoare si mai eficienta fata de alte metode cum ar fi publicitatea la radio sau la televiziune.
  •  Constituie o buna strategie prin care sa determini clientul sa vorbeasca despre brand-ul tau
  •  Poate sa genereze multe recenzii pozitive din partea clientilor
  •  Este o strategie care poate sa atraga noi clienti
  •  Cadourile personalizate pentru angajati si colaboratori asigura retentia lor
Acestea sunt doar cateva motive pentru care merita sa investesti in mici cadouri personalizate cu caracter simbolic. Acestea te vor ajuta in demersul tau de a-ti promova imaginea si sa ramai in mintea celor care doresc sa cumpere insa nu inainte de a-si formula o opinie legata de produsele sau serviciile comercializate. Cand vine vorba despre cadouri personalizate, nu trebuie omis faptul ca acestea reusesc cel mai bine sa transmita mesajele catre clienti si sa stranga relatiile acestora cu compania ta. Investitia in produse personalizate este una dintre cele mai bune decizii pe care poti sa le iei intrucat te ajuta sa creezi promotii, tombole, concursuri si multe alte activitati de acest tip menite sa ii fidelizeze pe clienti si sa castigi si altii noi. Inspira-te, promoveaza si alege cele mai potrivite cadouri personalizate pentru clientii tai intrucat o data ce i-ai castigat vei putea sa creezi relatii puternice cu acestia si ei vor aprecia fiecare achizitie pe care o fac intrucat vor sti ca nu sunt niciodata dezamagiti de brand-ul caruia ii sunt fideli.